Saturday, April 9, 2016

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum... waaa...sudah 2thn blog ni x update...busynye hanna dgn kehidupan ni..... makanya arini terlintas ttiba untuk ku buka buku lama ini yg penuh dgn memori kehidupan yg xmampu ku lupa.... blog ini umpama diari yg seiring dgn teknologi skrg...di hujung jari shj...koh..koh..koh...kalau dlu buku diari penuh dgn penulisanku yg tah apa2 aku coretkan... hehe..rindunye ak pada blog ni...

Dalam tempoh 2 thn yg ak menyepi ini macam2 yg terjadi...hai..kalo cerita mmg xtertaip... apa yg penting seiring dgn peningkatan umurku begitu jga berubahnye status ak...dari single kpd couple to engaged n now married....wowwww...sekelip mata aje semua tu spt 123..hahaha...actually, xsemudah tu lah...hahahaha.... betul la org selalu kta....ajal maut jodoh pertemuan semuanya di tangan Tuhan..Allah hebatnya kuasaMu.....  

Rasanya mlm pn da terlebih larut..so sampai sini je hanna mengarut...nti akanku sambung lg apa yg terjadi within 2 years ni...2 years lama tau...persamaan 24months n equal to contract unifi...hahahaha... ni just nk share lirik lagu ni...mcm sedap sesedap maksud yg tersirat....ok bai.


Lirik Lagu - Sudah Ku Tahu


Seringkali aku menduga
seringkali ini terjadi
segala rahsia sudah ku tahu
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini
segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
segala yang ku korbankan tuk dirimu

Mengapa masih lagiku
bediriku menunggu cintamu
mengapa masih adamu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!

C/O Sayang !! 
aku kau lupa
aku kau luka
tanpa kau sedar
Sayang !!
selamat tinggal
akukan pergi
buat selamanya
Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...

No comments: